miércoles, 8 de julio de 2009

FALTA UN DIA PEL TOUR!!!!!!!!

Falta un dia per què el Tour surti de Girona , aixó és la bomba !!!,i l´Amstrong primer , empatat amb en Canceleitor, Girona està invadit per la febre groga , i per yanquis exaltats pels seus grans ídols, Lance, Levi, Georges....jo i en Pinsi de mentres anar venent camisetes del Tour i maillots personalitzats de cycling in Girona, quin tour que ens espera, tinc informació de que en Lance s´allotge a l´AC , hotel al costat de casa,,,,,avui Cap d´Agde, Perpignan, demà Girona Barcelona, demà`passat final a Ordino, quina emoció la tribu d én Tobies ja està a punt per seguir-ho tot fil per randa, segur que no se ni passa cap en aquell, pel que fa els meus entrenos ...poca cosa cap de setmana tranquil , doncs la Vero tenia guàrdia i vaig cuidar el pequenyuflo, fa dies que no pujo a muntanya ...em desfogo fent sèries corrent o en bici, es lo que hay...VIVE LA FRANCE , GO LANCE!

No hay comentarios: