martes, 18 de agosto de 2009

AFINANT LA MÀQUINA

Aquest diumenge vaig fer la cursa dels perics, després de passar quatre dies a cerdanya i enflairà l´altitud les sensacions van ser bones ,vaig fer segon darrera en Soulié que pels que no el coneixeu , no és manco, olímpic en esquí de fons, no em vaig trovar gaire bé de l´estomac el dia abans vaig anar a sopar amb uns amics....peró l´objectiu que era fer un bon entreno per preparar la pica el proxim dissabte està assolit. segon a trenta segons del primer , correcte. En barru tercer i en palo en la seva estrena en curses de muntanya setè gens malament, en noies la laia primera i la cometti quarta sembla que s´està recuperant....doncs res aquesta setmana tornar a passar calor ..dissabte , montcalm pica i sotllo !!!!nota : l´usain espectacular i la marta domínguez dos cojones!!!!,en Bekele ja ni en parlem enorabona .

No hay comentarios: