lunes, 11 de enero de 2010

PORCA MISÈRIA....

Si nois si, fa uns dies que no aixeco cap, pencar pencar i més pencar i quan tot està arreglat per anar a fer una apretadeta a Les Angles la salud no em respecte...aquesta nit m´he hagut de canviar de pijama dugues vegades, de la brutal suada que he fet ;sort que tinc la doctor que m´ha cuida´t com un campeón , vaja como lo que soy....no res a més l´altre dia vaig anar a fer la marxa de reis a Massanes i vaig arribar 10 minuts tard , total matxacada contra mi mateix i poca cosa més, doncs en resum mentres que la gent va matxacant por ai i va foten bons resultats com en Poma i Tina fent podi a les Angles i en Gastoni posant els veteranos firmes i en Pinsi fent tercer al Campeonato de Espanya a Sierra Nevada , que aixó ja són palabras mayores , jo dos piedras...ce la vie . vejam si puc anar a fer la Crononiu dissabte que ve hi torno agafar el ritme , bé companys salud que és el més important per poguer disfrutar cada dia i afrontar la crua realitat diària....toti.

No hay comentarios: