martes, 2 de febrero de 2010

ALTITOY 2010

Neu, neu i més neu, aquest cap de setmana ha estat d´aquells que es recordarant més per les condicions de neu, que no pas per l´atractiu tècnic de la cursa.Tot hi aixó vam poguer exprimir-nos tots dos dies amb un recorreguts força acceptables, el primer dia al voltant de l´estació d´esquí de Luz Ardiden 5 pujades 2100 metres i 24 km, resumint dugues hores i mitja apretant els tornillos resultat setens; en gastoni amb les seves gignoux noves va sortir com un sputnik ...pero va ser flor de primavera l´efecte gignoux no va durar ni una pujada, pero bé el león com sempre va aguantar el tipus i varem deixar la cosa mig arregladeta, setens per darrera en Palo i en Vilana, la Tina en canvi segones darrera la Mireia i la revelació del cap de setmana la Naila Jornet.Després de dinar varem anar al tema o sigui a vendre material ATK, promocionar els nous skis movement que per cert ahir els vaig estar provant a Molina i van de collons!!!i vendre metres i metres de pells pomoca race, ja ho sabeu nois a Vallfosca també hi sarem .Diumenge el tema prometia jo que cada cop tinc més fama de keniatilla ;sortiem corrents de baix al poble de Luz ara és la meva vaig pensar...doncs res fallo de pardillo els esquís amb van saltar a can pixa i la maravunta de gent vaja 600 persones tots per davant...ara toca recuperar...entre els boixos i la sang freda vaig anar recuperant fins arribar on era en gastoni que el tiu va aprendre la lliçó i va sortir més suau,tot hi aixó em vaig haver d´exprimir a fondo per poc a poc recuperar-me i posar-me a nivell del capo llavors després de la primera baixada i finalment poguer fer algún bufet ja vaig poguer agafar el ritme i anar una mica més tranquil, una mica tampoc ús penseu que en Gastoni ara se´ns ha tornat killer i la baixada es va tirar com un boig corrent sense pensar que portava 700€ a cada peu fotia uns salt de pedra en pedra que semblava en Mejía...finalment quarts, feina feta , total 5 la tina segones , cap de setmana complet .Next stop vallfosca , i vejam si aquest dijous si puc anar a fer uns metrillos a vall-ter.

No hay comentarios: