miércoles, 26 de mayo de 2010

GR 5 AL MONTSENY

Després de la sotragada, de Zegama he decidit que haig d´entrenar de debo , com diu un bon amic no es pot tirar sempre de la classe....és doncs que la setmana passada em vaig proposar a seguir l´entreno marcat....per tant diumenge em tocava tiradeta de 3 hores s ritme 2,i vaig començar a burinar , quina volta puc fer ?? mirant mapes i consultant col.lègues vaig decidir intentar seguir el gr5 que dona la volta al montseny,dit i fet, 4 hores 10 minuts 37 km, entreno pata negra , la volta força maca i molt ben marcada, hi ha fonts, i una fleca molt recomenada i estretègicament situada al poble del montseny, vaig sortir de sant marçal, agudes, turó de l´home, poble del montseny, coll del cafè, col formic, matagalls, sant marçal, doncs res vinga vejam si ús decidiu un dia a fer la volta, de moment res més visca el giro d´itàlia, i gràcies a veo 7 tv per retrensmetro,.

1 comentario:

Alfonso Gaston dijo...

Toti esta me la apunto, no trigare gaires dies a fer-li un pegue a aquesta volta. salut cunyao.