lunes, 19 de octubre de 2009

RUTA DELS TRES REFUGIS

Aquest diumenge tot i les circumstàncies familiars, el peque estava una mica pioc, vaig agafar camí cap a vall-ter disposat a fer l´últim entreno per Malasia, ja feia dies que em rondava pel cap de fer aquesta ruta hi havia alguna part que no hi havia passat mai cosa rara però sóm animals de costums i normalment sempre acabem passant per allà mateix....com sempre vaig matinar i quan vaig arribar a vall-ter estavem a 3 sota zero, collons quina rasca i una tramuntana, coll de la marrana a munt ,refugi de coma de vaca, coll de coma de vaca, refugi de carançà,coll de la geganta, refugi d´ull de ter, 3:45 no està ,malament....27 km , bé el record està fet ara motivats vejam qui me´l rebaixa...avui marxo cap malasia a passar calor ...urh,urh preferiria passar fred cap tignes que m´han dit que ja ha nevat però bé pujar un 4000 a l´illa de Borneo tampoc està ,malament...i de fred ja en passaré prou aquest hivern.Com sempre que faig entrenos com deu mana vaig arribar a casa més content que unes pasqües, i diposat a fer el que s´hagi de fer, dinaret mirar gimnàsia, i fer familia, un diumenge rodó i positiu, bé next stop si Déu vol començar a fer alguna esquiadeta...., bé ja ús passaré alguna crònica desde les illes,Button ets un tiu amb sort , Rossi anims que el títol cada cop es més aprop Barça poc a poc i bona lletra però no ús despisteu que el Madrid ús va a la saga,,,anem curts de plantilla, Laporta for president!!!!

No hay comentarios: