martes, 23 de marzo de 2010

BUSCANT LA MOTIVACIÓ SOTA LES PEDRES

Sí nois si, quin temps més boig dijous passat encara esquiava al Montseny i avui ja desencantat amb la neu ja he sortit a fer un voleio amb la mountain amb pantaló curt...quins collons aquest cap de setmana campionat d´espanya a núria vejam com va .. tinc ganes i no estic en el meu millor moment pero si surt un dia maco crec que podem fer podium amb en poma, quin hivern tinc ganes de fer esquiades de primavera i fer algún tres mil o quatre mil pero costa trovar dates i lligar caps, feina, family què ús haig d´explicar, i quan arriba un diumenge free, previsió de pluges i rius d´aigua damunt la neu, quina putada !!!solució pujada als àngels , ho sigui apretada a fondo , segon class darrera en kaburi 28. 02 no està malament. la tina de rebot tercera, dinar macarrons per celebrar els 33 de la germaneta, i disfrutar del peque que fèia dos dies que no el vèia, era a barnalandia, és doncs que mig perdut i desorientat amb aquest temps, també val a dir-ho una mica ansiós per no poder fer tot el que jo voldria , el millor remei és no defallir ,buscar petites coses per anar tirant i fer manteniment per quan la presa passi pel davant està a punt i atacar,a vegades el millor atac és la perseverància i la paciència, metrestant volta a catalunya i disfrutar del partits de champions i si hi ha sort arribarem a la pdg ( 24 abril) en millors condicions .salud i força al canut!!!

No hay comentarios: