jueves, 18 de marzo de 2010

POST NEVADES

Ei ara feia dies que tenia el blog abandonat, la veritat és que he estat força liat i no he tingut temps d´escriure res, que ús puc explicar....què he fet d´interessant després del 2 de març....ah!!!vàrem anar a la Sella Ronda amb la penya de girona serrutxo, david, xevi i en palo, va ser un cap de setmana intens dijous ryanair i cap a l´hotel col di lana al passo pordoi, divendres escalfament matinal 1400...to matx i a la tarda després d´un platet d´sapguetis i un ristretto, a les sis de la tarda tret de sortida jo corria amb en palo en serra amb en david, primera pujada bé comode fred intents pero bones sensacions, baixada a fondo tot xus!!! segona pujada també bé controlant , tercera aquí com diu en perico va arribar el hombre del mazo!!!vaya pajarraca més bèstia vaig pillar, va ser l ecatombe :terrorífic, inhumà pobre palo...ei company et vaig fallar...te´n dec una ,a tranques i barranques vaig fer la quarta pujada i sense pensar- m´ho dugues vegades el control era davant la porta de l´hotel massa incitador , ei palo jo em quedo aquí, la història va acabar dintre la dutxa i cap el llit fet merda i amb congelacions de primer grau als meus dits polzes...bé l´endemà un cop esmorzat el dia era preciós i en serrutxo que encara tenia piles, el dia abans els 4100 metres no l´havien matxacat prou ho sigui que vam fer el piz boe i baixda cap a corbara, birriqui ,pizza i cap a l´aeroport, diumenge ja a girona la vero i el peque eren a barna , doncs jo que faré??? cap a vall-ter entrenillo amb l´agust en poma i en baroni, collonut, baixar a gna i dinar en familia.Després d´aquest intents cap de setmana la màquina va dir prou i una bronquitis mal curada i obligacions familiars em va fer desistir d´anar a la pierra, ja sé la pierra és la pierra , massa dur per mi, amb aquestes va nevar a girona, i un dia vaig sortir de la botiga i vaig anar fent pells cap a casa pel barri vell , històric, neu a girona per tant neu al montseny!!!aquest dies ja hi he fet alguna visita, de fet aquest matí encara hi he anat,diumege passat dia familiar vàrem anar a vall-ter amb en mateu tirineu amunt tirineu avall i entre descans i descans vaig alguna pujadeta llavors com sempre que pujem amb la vero vàrem acabar dinant al caliu amb els avis,total ara que ja estic recuperat i els dies són preciosos per fer pells a preparar el campionat d´espanya amb en poma, .Bé el barça 4-0, el madrid eliminat, en kilian galàctic i en pinsi promesa feta realitat i gran bateig a la pierra amb en javi acabant 8, en gastoni i sadurní en su linea top 25, i la tina amb la pat 7( si esmorzes com déu mana tiraria més aquesta gavatxa...), bé salud i a preparar travesses i grans cims que ara és l´època.

No hay comentarios: