jueves, 17 de junio de 2010

ENTRANT: CURSA DEL PEDRA, PRIMER I SEGON PLAT ULTRATRAIL D´ANDORRA,I ELS POSTRES TAMBÉ....

Motivat per l´escrit d´en Xavi Capdevila, i veien que hi ha uns 400 agoserats que volen fer la volta al petit país dels pirineus dissabte passat em vaig decidir apuntar-me a l´ultratrail, sí senyor dit i fet, vejam com acabarà, peró bé el recorregut pinta molt i molt bé, una mica de neu uns quants power bars i alguna cosa més, un sac de paciència i perspicàcia casi com la d´en Rosell i vejam si l´acabo.Abans però la clàssica de les clàssiques, la cursa de muntanya per excel.lència, La del Pedra, fa tres anys la vaig guanyar pero també m´hi vaig deixar el genoll , aquest any una mica més vellet i ja pare per tant més responsable, objectiu arribar sa i estalvi i apretar tant com pugui al personal a la pujada, Kiku, Gastoni , Serra,Just....Pel què fa els entrenos últimament em trobo bastant bé dissabte passat vaig anar al Montseny amb en Serrutxo a fer Agudes i Turó de l´Home,una horeta i mitja i diumenge a Vall-Ter: Coma d´Orri Gra de Fajol, Bastiments, Coll de la Geganta, Pic de la Dona, Vall-ter, Marmotes , Coma d´Orri, tres horetes força bé, i al migdia cap a Barna a celebrar Santa Maria Antonia, entre setmana una mica de bici i alguna serieta....Bé doncs la "roja" sembla una mica descolorida, en Rosell just vencedor, i l¨Amstrong i el Radioshak s´estant posant les piles, mentrestant aquí Girona sembla que l´estiu no vol arribar , pero millor perquè quan comenci apretar no hi haurà manera d´anar a entrenar a l´hora de dinar, això sí la comunitat de pros són tots aquí afinant la màquina pel Tour, bé segurament el pròxim escrit serà per explcar-vos com ha ant el Pedra, i quines sensacions tinc per l´Ultra, a més ús explicaré quin material vull fer servir, bambes, motxilla , mitjons , parneres, frontal....Salud i a entrenar, ah!!!quasevol dia d´aquest voldria fer el Camí del Torb si algú si vol apuntar ja sabeu on trobar-me

3 comentarios:

XAVI CAPDEVILA dijo...

Estic segur que no t'empenediràs de venir a fer l'ultra...el recorregut no et decepcionarà el més mínim, hi ha de tot...camins xungos, tarteres, neu, zones dretes, camins per correr a fondo...vaja un paradís per patir i fer la volta al nostre petit país!

Didac dijo...

Quina enveja!!! jo vaig fent amb les carrerilles franceses tot mirant l´olla de nuria,que vagi tot be.

amuntcatalans dijo...

artista!!!!! aixo del cami del torb....... kuan hi vos anar?¿?? salut, curtiment, bon ambient, bieles, pedals, manillars pastilles de frenu i ......metrus!!! cuida't segal