domingo, 27 de diciembre de 2009

DEMÀ SANT TORNEM-HI!!!!

Sí ,sí demà al matí tornem a la guerra, la veritat és que ja en tinc ganes, aquest dos últims dies han sigut tremendos entre miseries personals...i grans comilones familiars,ja en tinc ben bé prou, dia de nadal pujada a Rocacorba, una bona manxada 35 minuts , darrera meu en Pinsi, i llavors en Gastoni per davant del primer biker en David amb un temps de 38 més o menys, matinal completa la tarda millor no os lo cuento topada amb el cotxe pujant a barna, papers etc etc, brillant dia de Nadal , ahir tres quuarts del mateix , matí Sant Silvestre de LLagostera doblet dels germans Bes, llavors els kakos van fer una visita al meu cotxe i a la meva visa, el què faltava i per postres tornar anar a Barna....avui la Vero guàrdia per tant a fer de pare i aguantar els retortijones de la panxa que després d´aquest dies ja ha dit prou....aixó sí aquest matí hem anat amb els avis i el tiet Oscar i l´Anna a caminar al Far...ara a esperar... que comenci demà i que tot torni a ser normal, que maco és el dia a dia, d esquiar de moment nothing the nothing, aixó si el pirineu aquest matí era més blanc...en Kiklian 1 a Cambre en Pinsi tercer...ai ai ai que aquestes comilones t´han passat factura....pero bé la guerra de veritat encara ha d´arribar , el revolver té 6 vales i has de saber quan disparar-les , paraula de gat vell!!!, Bon Nadal , bon dia de Sant Esteve, i si no ens veiem Bon Any!!!

No hay comentarios: