miércoles, 9 de diciembre de 2009

PRIMERA ESQUIADETA LA TEMPORADA.....

Si nois, si ja he fet els primers metres cara amunt amb els esquís de la temporada, va ser diumenge passat i amb el meu sparring habitual, l´Alex que per cert estrenava dyna noves i de puta mare!!!, tot pujant la collada i anar xerrant dels nostres temes : el barça, el bulli , el celler birriquis aquí jalandries allà i després d´haver fet el talladet a can Gusi, vàrem arribar a Masella , era d´hora poca gent i els canons sense funcionar, millor per nosaltres pero mal senyal volia dir que no hi havia temperatura per fer neu....primer pegue xino xino, adaptació al material, algún cremat ha arribat abans que nosaltres...el segon pegue ja vam trovar més parracada la penya va folla tots xupats i foten sèries a sac...jo tot i que em trobo bé de forma amb vaig trovar cansat , ara que estic ràpid amb les voladores i em dedico a fer cros i 10000 mils quan em poso els esquís i les botes les vaig trovar pesades i em vaig trovar lent pero....poc a poc , res total un parell de pegues primers girs , xerrar una miqueta amb la penya que fèia temps que no ens vèiem, i altre cop collada a vall...més bulli més barça i a dinar a girona, a celebrar Sant Forti , vaja el sogre, i a la tarda sant tornem-hi a pencar, ah!!!ja estic inscrit a l´altitoy, amb en gastoni, res ....només és un comentari, hi. hi hi ....ahir cursa de porqueres quart diumenge que ve cap a conellà del terri, no ús penseu....

No hay comentarios: