jueves, 18 de junio de 2009

CALOR I MÉS CALOR!!!!

Bona taaardaaa, i boooona fresqueta...., però aquí a la botiga amb a.c.! però a fora......el sol crema, ja fa un parell de dies que carda una calor irresistible, ahir vaig sortir a còrrer com sempre a la 13h volia fer sèries , però en condicional es va quedar el tema feines vaig tenir en arribar a casa ,la vero em va dir estàs boig, jo vaig pensar hauràs de començar a córrer amb el botellín, avui tres quarts del mateix, és asfixiant peró ....dos cojones !!!s´ha d´entrenar cada d´any´ho he fet i aquest no serà menys a més els meus pares aquesta hora surten a caminar o sigui que si ells poden jo també , com deia un bon amic: everithink is possible, res dons aquesta setmana cap compe a la vista , poder la pujada a la Salut que és una clàssica gironina que no he fet mai, dependrà de la jefa quin marge em dona,no de la flaca capde no és el mateix...., aquest dies per girona ja corrent els pros preparant el tour, l´altre dia en vaig trobar un parell pujant als Angels, un del saxo i un del columbia , jo feia una apretadeta i els vaig atrepar , ells anaven a rodar, quan volia fer la segona apretada vaig dir-me , toti no et flipis que aquests paios pensarant que els vols bacil.lar , pelut i amb la de ciclocross...que feia un sorollet nyic, nyic...doncs vaig esperar que el pro del saxo que venia de fer il giro es va parar a pixar, jo vaig continuar la meva rutina , buy guys , til next time, hi. hi .Molta cama depilada i una mica de fantasmada, però ja m´agradaria veure´ls fent la pierra!!!!, no ???aixó se´n diu amor propi!!!!,

1 comentario:

Anónimo dijo...

a veure si poses el corrector!! que si ho veu en Norbert es posarà les mans al cap!!!!
Primer l'escrit el fas al word i el corretgeixes, i després "cortar i pegar" al blog!