jueves, 25 de junio de 2009

POSANT LA MAQUINA A PUNT.....

Ara feia dies que no escrivia, no ús penseu que no entreni,ni que no tenia temes interessants per xerrar:cristiano, formula 1, lance, doping...., ja entraré més a fons un altre dia, el tema és que he estat enfeinat doncs els meus pares han estat fora de mini holidays i jo i en pinsi ens hem quedat amos i senyors de la barraqueta, aquí a Girona cada dia es respira més tour ahir vaig veure en Vandevelde amb la seva xurri devia anar a rodar una miqueta....,a més aixó està plegat de yanquis flipats que venen a fer la hincapie hill, o sigui santa paiaia, jo també he començat a pedalar una miqueta ahir tres horetes amb la tina i en gastoni , que avui han marxat cap Ansó a fer un mini stage , de fet ja li convé al gastón ja que el vaig veure una mica trotón, massa escalades amb viejas "glorias", per fer aixó em quedo a casa a mirar la tele !!!!.Diumenge varem fer una compe , de fet una clàssica gironina , la pujada a la salud tres quilometres ,500 metres desnivell, uná victòria més pel curriculum, o millor dit un entreno de calitat un diumenge al matí abans de fer familia.Aquets diumenge andorra uf!!ja patirem , pronostic intentar entrar dels deu primers...ja ho veure´m encara no estic al 100% poc a poc , vinga ja ús explicaré com anat el finde , ús deixo que se´m gira feina.

1 comentario:

Alfonso Gaston dijo...

toti toti! tu que apuntaves bones maneres en esto del alpinismo va y te pasas al territorio de los Power Rangers,je,je. Sort tinc de "las viejas glorias"...
Ja saps que sempre he sido bastante troton, pero si voy haciendo visitas a gerona al final me pondre en forma,je,je.