jueves, 11 de junio de 2009

CAP DE SETMANA INTENS!!!

Bé avui és el meu primer escrit al blog, sóc en Toti Bes botiguer i esportista com podeu comprendre sóc de la botiga, si fos meva poder s´hauria de dir esports TOBES però en record al meu avi i el meu pare que es diuen Narcís es diu Esports Nabes, som una família de grans esportistes començant pel pare i la mare , els meus tres germans i acabant pel gos.Bé si seguiu el blog habitualmente, ja podreu anar veient que no parem de fer activitat i a més tenim producte del millor i sempre ben aconsellat per fer les teves sortides a la muntanya!! ja sigui per córrer , caminar, fer bici, esquiar...
Bé no m´enrotllo més que la palla va cara, aquest cap de setmana serà hiper-actiu dissabte campionat d´espanya de curses de muntanya 32 quilometres per allà al sud, a terres valencianes , compromisos de selecció, i diumenge si encara estic viu triathló trail a les MEDES,dia mig familiar mig bussines ja que muntarem una carpa i portarem material de trail per vendre, ho sigui, que ja ho sabeu si voleu passar allà ens trovareu .

No hay comentarios: