martes, 16 de junio de 2009

RECUPERACIÓ







Bé avui ja som dimarts i ja estic millor, ahir no em podia ni moure estava totalment destruit fèia temps que no esatava tant baldat per mi que va ser la natació del diumenge ja que semblava que m´hagués passat un trailer per sobre, sort que ahir al vespre la meva doctor particular em va donar un gelocatil i avui molt millor , aquest matí he anat a nedar i el migdia he quedat amb la tina per fer-li l´estreno a la madone !!! en resum del cap de setmana: dissabte matí campionat d´espanya a la Vall D´Uixó,novè a uns 10 minuts d´en Raul, força bé per escalfar motors....molta calor i un recorregut molt interessant i tècnic, dinar paelleta a Alcanar, i dormir a Girona , diumenge matí, natació a les Medes i MTB pel Montgrí, i aquí es va acabar el meu duatló ja que vaig decidir no fer la cursa a peu, hi han altres coses importants fer familia primer bany al mar d´en Mateu, "gusiluz " pels amics, que s´ho va passar de lo millor quedant com una croqueta jugant per la sorra , i també recuperar les articulacions.Finalment la tina va fer segona darrera la super picas i en pinsi tercer en la mountain i just darrera l´Agust en el córrer,la futura promesa comença a ser una realitat!!a i per aquests triatletes que quan veuen quatre rocs es ginyan pates pariba, dir-lis que les baixades també és carrera, només faltaria, ei bon rotllo ruteros .

Aquesta setmana es presenta com totes , pencar, matí mil metrillos a la piscina,comentar la jugada amb en Marc el repatidor que avui ja se´n va en bici,i migdia bici o córrer amb alguna sèria , cap de setmana poder entreno a Vall-Ter amb en serrutxo que va cremat.nota ( gastoni les fotos molt bones pero vas fallar al no voler fer la cursa a peu !!)

1 comentario:

Alfonso Gaston dijo...

Toti, otra vez serà. La veritat és que em vaig penedir molt de no fer la triatló però: "como que el cuñao no me inscribe.." je,je, que li farem. Lo de la cursa a peu, crec que hauria cantat una mica si l'arribo a fer, i ja saps que a mi això de donar la nota no m'agrada gaire. Molt bé lo del blog, a veure si li doneu vidilla...